Isnin, 12 Ogos 2013

BUKU PROGRAM & PAMPLET TAHUN 2012

Setiap kali sesebuah program atau aktiviti hendak dijalankan buku program atau pamplet biasanya dibuat untuk para jemputan. Tujuan menyediakan buku program atau pamplet ini adalah untuk memberi maklumat kepada jemputan tentang aktiviti atau program yang dijalankan serta tentatif sepanjang program tersebut berlangsung. Di sini saya ingin kongsikan antara buku program dan pamplet yang pernah saya hasilkan. Semoga perkongsian ini bermanfaat buat pembaca......Terima Kasih.
(^_^)


1. BUKU PROGRAM  PROVIC




2. BUKU PROGRAM ( PROGRAM BINA DIRI MURID)


3. BUKU PROGRAM (PROGRAM GURU PENYAYANG)



4. BUKU PROGRAM (PROGRAM KECEMERLANGAN UPSR)







5. BUKU PROGRAM KEJOHANAN BOLA KERANJANG PERINGKAT DAERAH LAHAD DATU



6. BUKU PROGRAM KEM BESTARI SOLAT



7. BUKU PROGRAM SAMBUTAN HARI GURU



8. BUKU PROGRAM  MAJLIS PENYAMPAIAN ANUGERAH KECEMERLANGAN



Semoga perkongsian ini bermanfaat kepada pembaca.
Segala yang baik datangnya dari Allah s.w.t dan yang buruk datangnya dari kelemahan saya sendiri.


"Ya Tuhan kami, berilah kami kebaikan di dunia dan kebaikan di akhirat, serta peliharahlah kami daripada seksaan api neraka."

15 ulasan:

  1. assalamualaikum cikgu, boleh x cikgu send dekat saya contoh buku program yang cikgu buat. nie email saya nuraliaa07@gmail.com.
    terima kasih

    BalasPadam
  2. saya nak juga..badar67@gmail.com

    BalasPadam
  3. salam cikgu..saya berkenan dengan pamplet hari guru..boleh emailkan softcopynya..najwa0920@yahoo.com...trima kasih sangat

    BalasPadam
  4. Asslamualaikum cikgu.....berkat Jumaat perkongsian bahan....hantar ke hi4mir@gmail.com......tq

    BalasPadam
  5. Assalamulaikum cikgu. Boleh tak hantarkan dekat saya template buku program sambutan hari guru. terima kasih :) (anisapril99@gmail.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam cikgu..boleh tak emel kat saya template buku program hari guru..terima kasih cikgu
      bwgputeh_ayu@yahoo.com.my

      Padam
    2. salam cikgu..boleh tak emel kat saya template buku program hari guru..terima kasih cikgu
      bwgputeh_ayu@yahoo.com.my

      Padam
  6. SALAM MOHON DAPAT DIKONGSIKAN amuhdboskrie@yahoo.com

    BalasPadam
  7. SALAM MOHON DAPAT DIKONGSIKAN kuhasnaa@yahoo.com

    BalasPadam
  8. SALAM MOHON DAPAT DIKONGSIKAN kuhasnaa@yahoo.com

    BalasPadam
  9. Assalam cikgu..boleh share x? n.saidatul@yahoo.com

    BalasPadam
  10. as salam boleh tlg share buku program hari anugerah kecemerlangan email saya khalizihni_87@yahoo.com

    BalasPadam
  11. SLM..CG BOLEH TLG SHARE BUKU PROGRAM KEJOHANAN BOLA JARING ? nasham799@gmail.com

    BalasPadam
  12. Mohon share softcopy buku program blh?ziah_3007@yahoo.com

    BalasPadam
  13. assalam cikgu. boleh share buku program ?

    BalasPadam